EORI România

Termenii și Condițiile

Garantia – 100% multumit de serviciile noastre, altfel ai numarul EORI gratuit.

Sloganul nostru este „Obtine numarul EORI online, rapid si fara batai de cap”. Vom explica mai jos ce inseamna fiecare:

Online – trimiti actele necesare obtinerii numarului EORI pe un mediu electronic, faci plata online cu cardul sau prin transfer bancar. Toate acestea le poti face comod, din confortul casei tale, loc de munca, birou, etc. De asemenea, numarul EORI, o sa-l primesti tot pe email.

Rapid – dupa verificarea, redactarea si transmiterea cererii la regionala vamala, incepand cu 4 ore poti sa primesti numarul EORI direct pe email. Timpul variaza de la cateva ore la aprox o zi lucratoare, in functie de perioada anului si de numarul de cereri EORI ce trebuie validate de catre Regionala Vamala. In cazul comenzilor plasate in zilele de vineri, validarea numerelor EORI o sa aiba loc incepand cu data viitoare de luni. Regionalele vamale care se ocupa cu atribuirea numarului EORI, nu au program in weekend.

Fara batai de cap – atasezi documentele necesare obtinerii numarului EORI, semnezi cererea si de restul ne ocupam noi.

Astfel, in maxim 48 ore dupa validarea numarului EORI, daca nu esti multumit de felul cum a decurs procesul de obtinere a numarului EORI si nu esti multumit de serviciile noastre, te rugam sa ne contactezi, sa ne spui ce anume nu a fost in regula, si serviciile noastre pentru tine vor fi gratuite.

 

Termenii și condițiile utilizarii site-ului eori-romania.ro

Site-ul eori-romania.ro, este deținut și administrat de societatea ORIGINAL PRO PARTS SRL, cu datele de identificare: CUI 28007840, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J20/139/2011.

Mai jos, pe aceasta pagina o sa gasiti informatii despre:

  • cum se prelucreaza datele cu caracter personal;

  • cum puteti plasa o comanda, face o plata si modul in care o sa primiti serviciile comandate, cat si factura;

  • politica de retur a serviciilor noastre cat si limitarea raspunderii eori-romania.ro;

  • cum se solutioneaza conflictele si institutiile unde va puteti adresa daca considerati ca anumite drepturi v-au fost încălcate;
  • garantiile serviciilor noastre;

Site-ul eori-romania.ro își rezervă dreptul de a si schimba și actualiza în orice moment conținutul, precum și pagina de Termeni și Condiții de folosire, fără niciun fel de notificare.

În caz de neînțelegeri între eori-romania.ro și client, se vor aplica Termenii și Condițiile valabile de la momentul comenzii.

1. Termeni folositi pe site-ul eori-romania.ro

Client – persoană fizică sau persoană juridică care efectuează o comandă pe website/email/telefon;

Comandă – un document electronic sau o confirmare telefonica între eori-romania.ro și client prin intermediul careia clientul își exprimă dorinta de a cumpara serviciul, făcând o plata pentru aceasta;

Contract – o comandă care a fost confirmată de către eori-romania.ro si client, prin care prestatorul este de acord să vândă,  să livreze comanda si serviciul, iar clientul este de acord să cumpere, să primească și să plătească pentru acesta;

E-mail – posta electronica;

Servicii – serviciu menționat în comanda plasata de client, care urmează sa fie furnizat clientului de către eori-romania.ro;

Site – www.eori-romania.ro;

Utilizator – orice persoană care foloseste site-ul eori-romania.ro, indiferent dacă plasează sau nu o comandă pentru serviciile dorite;

Prestator – societatea ORIGINAL PRO PARTS SRL., cu datele de identificare: CUI 28007840, înregistrată la Registrul Comerțului cu nr. J20/139/2011, și cu sediul social în Strada Minerului, Bloc 21, Ap 14, cod postal 330131, Deva, Jud Hunedoara, România.

Finalizarea comenzii pe site – transmiterea documentelor si datelor necesare pentru crearea cererii de atribuire a numarului EORI, telefonic, prin email direct la adresa contact@eori-romania.ro, fie prin intermediul formularului de pe site;

2. Drepturi si proprietate intelectuală a site-ului eori-romania.ro

Conținutul site-ului eori-romania.ro, imaginile, textele, fisierele in format PDF, video-urile de pe Youtube, elementele grafice, scripturile, drepturile de proiectare, drepturile de model, patentele, mărcile înregistrate, sunt integral in proprietatea societatii ORIGINAL PRO PARTS SRL și a furnizorilor săi și este apărat de Legea privind dreptul de autor, drepturile conexe și de legile privind proprietatea intelectuală și industrială. Folosirea fără acordul ORIGINAL PRO PARTS  a elementelor de mai sus se pedepsește conform legislației în vigoare.

3. Exonerarea de la raspundere

ORIGINAL PRO PARTS SRL nu poate garanta că site-ul, serverele pe care acesta este găzduit sau e-mailurile trimise de catre eori-romania.ro nu contin viruși, malware sau alte componente informatice care pot avea caracter dăunător.

Utilizatorul folosește site-ul eori-romania.ro pe propria raspundere. Site-ul eori-romania.ro nu este răspunzatoare pentru daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea, accesarea sau vizitarea acestuia.

Informațiile prezente pe site-ul eori-romania.ro au caracter informativ si sunt din surse de incredere(De ex Directia Regionala a Vamilor). În cazul în care vreunul dintre articolele publicate sau informațiile prevazute intră sub incidență Legii privind dreptul de autor și drepturile conexe, utilizatorul este rugat să informeze cat mai repede acest fapt prestatorului la adresa contact@eori-romania.ro, pentru a fi luate măsurile necesare.

Eori-romania.ro își rezervă dreptul de a anula comenzi daca datele si documentele receptionate nu sunt corespunzatoare, contactand în prealabil clientul prin email sau telefon.

4. Prețul serviciilor prestate pe site-ul eori-romania.ro

Prețul plătit de client este prețul serviciului afișat pe paginile site-ului si in comanda.

Toate prețurile serviciilor de obtinere a numarului EORI pentru persoane fizice si juridice de pe site-ului eori-romania.ro sunt exprimate în Lei si includ TVA.

Anularea comenzii, dupa ce au fost demarate formalitatiile de redactarea a cererii de obtinere a numarului EORI, nu mai este posibila si duce la pierderea platii facute. Acelasi lucru este valabil si in cazul cursului „Invata sa-ti obtii si reinnoiesti numarul EORI/Curs practic de obtinere si reinnoire a numarului EORI”. De indata ce plata a fost facuta si documentele impreuna cu linkurile au fost transmise pe email, plata comenzii nu se mai returneaza.

5. Comanda serviciului pe site-ul eori-romania.ro

La finalizare comenzii, dupa transmiterea documentelor necesare obtinerii numarului EORI, telefonic, prin email la adresa contact@eori-romania.ro sau prin intermediul formularului de pe site, clientul isi asuma faptul ca toate datele din comanda sunt corecte. Orice eroare de completare poate duce la intazierea finalizarii serviciului.

Clientul primeste pe email cererea de obtinere a numarului EORI pe care este obligat sa o verifice si sa se asigure ca datele sunt corecte apoi sa o semneze si sa o trimita inapoi spre eori-romania.ro

Contractul de obtinere al serviciului este finalizat in momentul in care clientul primeste pe email confirmarea de la adresa de email eori@customs.ro ca numarul sau EORI a fost atribuit. 

6. Factura și plata serviciului pe site-ul eori-romania.ro

Prestatorul va emite catre client factura pe baza datelor primite de la acesta.

Plata se poate face:

– Online cu cardul, cu ajutorul procesatorului de plati Netopia.

– Prin transfer bancar, pe baza facturii trimise de catre prestator, clientului.

In cazul in care exista probleme cu platiile sau reclamatii, va rugam sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil pentru a gasi solutia cea mai buna pentru a reusi sa finalizati plata.

Factura pe care o va primi clientul este una electronica, conform art. 155 alin. (28) din Legea nr 571/2003. Factura va fi trimisa clientului în format electronic, pe e-mail sau sub alt format electronic în momentul în care comanda este finalizată.

7. Livrarea serviciului pe site-ul eori-romania.ro

Pentru prestarea serviciului de obtinere sau reinnoire a numarului EORI timpul de livrare este de 4 ore -2 zile lucrătoare de la data trimiterii cererii de obtinere a numarului EORI de catre eori-romania.ro la Regionala Vamala. Timpul in care se primeste confirmarea atribuirii numarului EORI variaza in functie de Regionala Vamala de care apartineti, si de perioada anului(in general mai aglomerata in perioda sarbatorilor de final de an).

Comanda se considera finalizata si serviciul ca a fost livrat in momentul in care numarul EORI este atribuit de catre Regionala Vamala. Clientul primeste pe email notificarea de la eori@customs.ro

Utilizatorul poate sa verifice atribuirea numarului EORI folosind adresa site-ului Uniunii Europene:

https://ec.europa.eu/taxation_customs/dds2/eos/eori_validation.jsp

Pentru cursul online „Invata sa-ti obtii si reinnoiesti numarul EORI/Curs practic de obtinere si reinnoire a numarului EORI” livrarea produsului se face instant, dupa efecturea platii prin transmiterea unui email cu acces la documentele si filmuletele explicative.

8. Forța majora

Atat prestatorul cat si clientul nu pot fi trasi la răspundere pentru neexecutarea sau executarea cu întârziere a obligațiilor dacă acestea au fost cauzate de o forță majoră. 

Forța majoră se aplica conform legii din Romania.

9. Soluționarea conflictelor. 

Contractul dintre prestator si client se aplica în conformitate cu legea din Romania. Un conflict intre prestator și client va fi rezolvat pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil, se va folosi ca si varianta de soluționare, medierea, iar in ultima instanta sa se apeleze la instanța competenta de la domiciliul clientului.

Daca drepturile dumneavoastră nu au fost respectate și această problemă nu s a putut rezolva pe cale amiabila, va rugam să va adresați Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului(ANPC) la numarul de telefon 021.9551.

10. Frauda

Orice tentativă de fraudă ,de exemplu modificarea conținutului site-ului eori-romania.ro, accesarea bazei de date a clientilor site-ului, va fi pedepsita conform legii penale.

11. Drepturi

Prestatorul are dreptul de a refuza sau de a nu mai efectua serviciul daca clientul nu furnizeaza documentele necesare, date corecte, refuza plata facturii, are un comportament recalcitrant, amenintator etc..

Contravaloarea sumei serviciului va fi restituita clientului.


Ultima actualizare: 13.04.2023